Under din investering

Livet som passiv investor i et projekt fra Imbro A/S

Hvad kræves der af mig som investor?

En gang om året afholdes den ordinære generalforsamling hvor hver enkelt investor har mulighed for at deltage. Her gennemgås året i selskabet, mens den reviderede årsrapport vil blive fremlagt til godkendelse. Fra det femte år vil det blive taget op til overvejelse, hvorvidt man vil forsøge at frasælge selskabets aktiver, eller måske frasælge hele selskabet.

Hvilken rolle har Imbro A/S?

Imbro A/S står for selskabsadministrationen. Vi sørger for løbende rapportering, afholdelse af generalforsamlinger, aflægning af regnskab samt den løbende drift i selskabet. Imbro A/S har et samarbejde med en professionel ejendomsadministrator der driver investorernes ejendomme og sørger for så lav tomgang som muligt.

Får jeg løbende info?

Som investor hos Imbro A/S har du adgang til vores investorportal. Her uploader vi løbende alle relevante dokumenter vedr. din investering – fra ejerbøger og rapporter til regnskaber og referater fra generalforsamlinger. Dermed kan du som investor følge med i selskabets afvikling af gæld og se din formue vokse stabilt. Det er kun investorer i det enkelte selskab, der får tildelt login til investorportalen – der er således ingen andre, der kan følge med i dine investeringer.

Din investering hos Imbro A/S

Oftest stillede spørgsmål – Vi giver dig alle svarene.

Før din investering

5 tips til at læse et prospekt? Forskel på K/S og A/S? Hvordan kommer jeg igang?

Under din investering

Hvad skal jeg foretage mig? Hvilken rolle har Imbro A/S? Får jeg løbende info?

Efter din investering

Hvordan bliver jeg beskattet? Hvornår er mit afkast realiseret? Hvordan hjælper Imbro A/S ift. exit?

KONTAKT

Imbro A/S
Store Torv 7, 1.
8000 Aarhus C
Tlf. 53 53 65 82
E-mail lt@imbro.dk
CVR: 38395793

HOLD DIG OPDATERET

Få automatisk besked når vi udbyder nye projekter.

  • Dette felt er til validering og bør ikke ændres.
Se projekterZero2